INSPIRE

Inspiratie

Hoe identificeer je je ideale klant?

Hoe identificeer je je ideale klant?

Eigenaars van kleine ondernemingen denken soms wat naïef dat ze niemand willen uitsluiten uit hun zaak. En daarom wordt er op veilig gespeeld en proberen ze iedereen aan te spreken. Iedereen aanspreken werkt niet meer anno 2020. Je spreekt dan niemand aan.

Lees meer
Online marketing voor ondernemers

Online marketing voor ondernemers

Door de komst van het internet is het bouwen en promoten van een zaak enorm veranderd. Online marketing is dus niet meer weg te denken. We kunnen nu veel meer bronnen raadplegen en er zijn onnoemelijk veel meer mogelijkheden dan er ooit waren.

Lees meer
Wees je unieke zelf en val op

Wees je unieke zelf en val op

Of je nu zelf het gezicht van je zaak wil zijn of je wil dat meer mensen je vinden op het web. Wees je unieke zelf en val zo snel en efficiënt op. Door te investeren in jouw unieke visueel verhaal, verteld met prachtige foto’s, video en andere beelden ga je overal bovenuit steken.

Lees meer
Merkverhalen die je zou moeten vertellen

Merkverhalen die je zou moeten vertellen

Ieder bedrijf heeft merkverhalen nodig voor zijn “Branding”. Want dat is wat een klant zal herkennen en dat vertrouwen zal bieden. Een klant koopt namelijk een ervaring en daarbij is vertrouwen heel belangrijk.

Lees meer
Vertel verhalen voor je volgers

Vertel verhalen voor je volgers

Vertel verhalen, gebruik storytelling. Dit is tegenwoordig heel erg in. Je volgers lezen namelijk heel graag verhalen van iemand anders. Een mensenbrein word heel vaak getriggerd door een verhaal van iemand. Zeker als de elementen in het verhaal zorgen voor “opwinding”…

Lees meer
Profiel van de ideale klant

Profiel van de ideale klant

Enkele dagen geleden was ik in gesprek met een vriendin. Ze was gestart als ondernemer, ze zat helemaal in de goede flow en kreeg meer klanten, maar dan stagneerde het. Ik vroeg haar of ze de tijd had genomen om een profiel te maken van haar ideale klant.

Lees meer
Online zichtbaar durven zijn

Online zichtbaar durven zijn

Heel leuk, al die tips over visual branding en jezelf zichtbaar maken. Maar je moet het wel eerst durven om online zichtbaar te zijn, voordat je het ook echt gaat doen. Zolang dat niet het geval is, wordt het wel erg lastig.

Lees meer
Welke foto’s gebruiken?

Welke foto’s gebruiken?

Welke foto’s gebruiken ondernemers tegenwoordig? Ik zeg het niet graag, maar ik zie dat nog steeds veel zaken vaak gebruik maken van goedkope foto’s in lage kwaliteit en die dan nog steeds laten terugkomen ook in hun online aanwezigheid.

Lees meer
Krachtige content marketing

Krachtige content marketing

Ik geloof dat de beste marketing die er is, inhoud toont die jouw mening/inzicht/kennis laat zien. Dit is dan ook meteen een goede basis voor krachtige content marketing.
Helaas zie ik zo vaak marketing in de vorm van…

Lees meer