INSPIRE

Inspiratie

Hoe je zaak er online uitziet is belangrijk…

Hoe je zaak er online uitziet is belangrijk…

Je branding visuals zorgen ervoor dat je opvalt en dat je zaak blijft hangen in de hoofden van mensen.
Deze eerste indruk zorgt ervoor dat ze je beter willen leren kennen of dat ze je voorbij laten passeren.
Maar de beelden alleen zijn niet genoeg om tot een deal over te gaan.

Lees meer
Bedanklijst in 2 minuten

Bedanklijst in 2 minuten

In al mijn naïviteit geloofde ik dat als ik eenmaal voor mezelf was begonnen, ik vrij zou zijn om te doen wat ik wilde, wanneer ik wilde. Ik zou vrij zijn om mijn eigen werktijden te kiezen en vrij om vanuit bed te werken.

Lees meer
Waarom is branding zo belangrijk?

Waarom is branding zo belangrijk?

Marketing is zo veranderd de laatste jaren. Om tegenwoordig op te vallen in een drukke branche is het meer dan ooit belangrijk om in te zetten op branding en een authentieke visuele identiteit.

Lees meer
Hoe identificeer je je ideale klant?

Hoe identificeer je je ideale klant?

Eigenaars van kleine ondernemingen denken soms wat naïef dat ze niemand willen uitsluiten uit hun zaak. En daarom wordt er op veilig gespeeld en proberen ze iedereen aan te spreken. Iedereen aanspreken werkt niet meer anno 2020. Je spreekt dan niemand aan.

Lees meer
Online marketing voor ondernemers

Online marketing voor ondernemers

Door de komst van het internet is het bouwen en promoten van een zaak enorm veranderd. Online marketing is dus niet meer weg te denken. We kunnen nu veel meer bronnen raadplegen en er zijn onnoemelijk veel meer mogelijkheden dan er ooit waren.

Lees meer
Wees je unieke zelf en val op

Wees je unieke zelf en val op

Of je nu zelf het gezicht van je zaak wil zijn of je wil dat meer mensen je vinden op het web. Wees je unieke zelf en val zo snel en efficiënt op. Door te investeren in jouw unieke visueel verhaal, verteld met prachtige foto’s, video en andere beelden ga je overal bovenuit steken.

Lees meer
Merkverhalen die je zou moeten vertellen

Merkverhalen die je zou moeten vertellen

Ieder bedrijf heeft merkverhalen nodig voor zijn “Branding”. Want dat is wat een klant zal herkennen en dat vertrouwen zal bieden. Een klant koopt namelijk een ervaring en daarbij is vertrouwen heel belangrijk.

Lees meer